środa, 2 stycznia 2013

Tag 40 pytań- czyli możecie mnie trochę poznać :)

   No Witam :-)  kurcze nie jestem pewna co do dzisiejszego postu, ponieważ pytania które zoaczyłam są naprawde nienormalne , głupie , idiotyczne itp. ale naprawdę, nie mam niestety czasu na pisanie czegoś co zaplanowałam na jutro. Tak wiec Tag 40 przypadkowych pytań jest już gotowy : <mam nadzieje ze was nie zanudze , postaram sie odpowiadać szczerze i dawać pierwszą mysl jaka przyjedzie mi do głowy, by to było spontaniczne i tym samym stało się bardziej ciekawe> 

 1)Gdzie byłaś 3 godziny temu? 

3 godziny temu byłam prawdopodobnie już w domku, wracając ze szkoły.

2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?. 

Codziennie na śniadanie obiad i kolacje! <3 moje ulubione , a przy tym bardzo dobre i powyżne danie . 
Haha, nie nie zjadłam a przynajmniej mam taką nadzieje

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego? 

Hmm... tak, tylko jak to ująć? Taka różowa latająca rakietka co świeci i działa gdy się włączy światełko haha *.*

4) Czy masz na sobie skarpetki? 

Ależ oczywiscie :-)

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

W ciągu ostatnich 5 dni, nie ale już niedługo planuje byc i spiszę wam recenzję.

6) Czy jest Ci gorąco? 

Raczej nie, ale zmino też mi nie jest

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia? 

teraz piję właśnie sok z jabłek.

Co ostatnio jadłaś? 

obiad ^^

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili? 

Z przyjaciołmi na basenie , bo było wolne.

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu? 

Mój wujek 10 min. temu.:)

11) Czy tęsknisz za kimś teraz? 

Tak, ale wiecej nie zdradzam :-)

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór? 

Nauka z przyjaciołką, może jakiś film...

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach? 

Moja kuzynka :) 

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości? 

Gdzie będę chodzić do szkoły, gdzie pracować, gdzie będę mieszkac za jakieś 20 lat, co będę robić i czy będę z tego powodu szczesliwa. 

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie? 

Nie , nie mam .

16) Byłaś w tym roku u lekarza? 

no tak, niestety...

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel? 

hm, zalezy który :) jeden w domu, drugi nadal w szkole, trzeci już przed kompem siedzi i gra , czwarty je obiad z tego co wiem haha ,  piąty jest na zawodach a szósty właśnie sie szykuje zeby ze mną sie uczyć :-)

18) Czy masz opaleniznę? 

Raczej nie.

19) Czego teraz słuchasz? 

Słucham i oglądam : http://www.youtube.com/watch?v=F-xxt6qzuK0 naprawdę mega, polecam *.*

20) Czy kolekcjonujesz coś? 

gile z nosa :D a tak serio too...kapselki od tymbarka :)

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policję? 

3 tyg. temu , bo byliśmy z przyjaciółmi zbyt głośno, nic wielkiego :)

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ? 

cały czas to robię , zawsze i wszędzie , bez tego sie nie obejdzie <3

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie? 

'acha:)'

24) Lubisz ostre przyprawy? 

Raczej nie , ale zależy do jakiej potrawy są one wykorzystywane.

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic? 

Nie pamiętam...haha :) wczoraj.

26) Czy jesteś bogata? 

Hahahahahahahahahaah, nie.

27) Jaka jest u Ciebie pogoda? 

nie świeci słońce, jest raczej zimno. 

28) O której godzinie budzisz się rano? 

07: 15 a jak nie ide do sql. to o 12 ^^

29) Jaki film ostatnio widziałaś? 

''Film o pszczołach''

30) Jaki masz dzwonek w telefonie? 

oryginalny od tel. LG.

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju? 

Tak, na Słowacji.

32) Ile masz rodzeństwa? 

Mam starszego brata i młodszą siostrę :)

33) Komputer stacjonarny czy laptop? 

Komputer stacjonarny.

34) Co planujesz dziś robić? 

Jeść, pić , posprzątać w pokoju, ogladać tv, zrobić słoik, lecieć do sklepu i uczyć się z psiapsiółą..

35) Kiedy ostatni raz płakałaś? 

Nie dawno.

36) Jakie jest twoje ulubione radio? 

Radio Eska

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba? 

hamburgera, choć zależy jakiego..

38) Jaki jest Twój kolor oczu? 

w dowodzie wpisany niebieski ale mam przebłyski zielonego..:)

39) Co robiłaś o 24:00 w nocy? 

hm...uczyłam się , pisałam sms, i jadłam .

40) Czy masz zwierzęta?

Taaaak! Kocham zwierzęta, jestem wolontariuszka w schronisku i wgl. to moje życie. Mam suczkę o imieniu Daisy, ma  1 rok, jest kundlem i od pewnego czasu jest w ciąży...


No to na tyle, mam nadzieje ,ze was nie zanudziłam? A w następnej planuje opowiedzieć o...swoich uzależnieniach.. dozobaczenia już jutro!

Stylowi <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz